szerda, július 25, 2012

Kábulat

Tegnap elmentünk terelni ismét, mindketten hajtottak egy kis birkát. Csincsi nagyon agresszív volt és egyelt is, a birkák pedig rettegtek tőle. Delinkének ebből az alkalomból pedig betört az egyik mellső lábán a farkaskörme, tövig. Ma elvittem az állatorvoshoz, ahol nem sikerült helyi érzéstelenítést beadni, mert Delin nagyon fájlalta és rángatta a lábát - így hát elkábították. Még így is nagyon sírdogált, mikor levágták a karmát - nem tépték ki, hogy szebben gyógyuljon. Én a váróban várakoztam, amikor kicsit magához tért, szóltak, hogy menjek be, mert engem keres. Nagyon kis aranyos volt, és nagyon jól viselkedett az állatorvosnál. Kapott fájdalomcsillapítót, és szép piros kötést a lábára. Nagyon hamar felélénkült, s már indultunk is, nyílegyenesen és megállíthatatlanul, minden kutyát jól megugatva hazafelé, már a rendelő várótermében is. Itthon azért befeküdtünk a kedvenc helyünkre. :) Ez volt életem egyik legfélelmetesebb élménye Delinkével, remélem, most már elkerül minket a szőrhullós-darázscsípéses-kutyaharapásos-körömleszakadós balsors.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése